Wat is de basis?

Het gaat erom een unieke onderscheidende en betekenisvolle belevenis voor het publiek te creëren. Maar wel een, die ook rendabel is voor de ondermer! Dat proces stuurt en begeleidt Van Assendelft & Partners. De basis is altijd topkwaliteit en weten voor welk het publiek het project bestemd is. Het verhaal dat verteld wordt is daarbij altijd leidend. Niet voor niets is een van de belangrijkste uitgangspunten van de bedrijfstak en van ons:

‘’Story first, business second and product third’’

Van Assendelft & Partners geeft zijn beste kennis en ervaring aan attractieparken, theaters, musea, overheden en dienstverlenende bedrijven in de Leisure- en Cultuursector. Wij zijn er trots op dat we internationaal als toonaangevend beschouwd worden.

Ons motto is:

“People like to collect memories, rather than things’’, een uitspraak van Bob Rogers (BRC Imagination Arts)

Immers, de mooiste herinneringen worden voor iedereen en altijd gemaakt op basis van betekenisvolle belevenissen.

De koppeling van een mooi inhoudelijk product met een solide zakelijke onderbouwing is hetgeen waar ons bureau zich in onderscheidt.

Foto's

In LA met Bob Rogers en Jeroen Holman

Social media

Blog

Volg al het laatste nieuws op onze blog. Klik hier.

Adresgegevens

Molenveldlaan 272
6523 RR Nijmegen

M. +31 (0)653 912 988
E. r.van.assendelft@me.com E. info@vanassendelftpartners.nl